Bones festes !

L'equip dels Serveis informàtics del Campus Terrassa us desitgem molt bones festes de Nadal.

Aprofitem per recordar-vos que la UPC indica dates de baixa ocupació del 23-12-23 fins el 7-1-24. Si teniu una emergència TIC ens podeu obrir un tiquet a https://esict.upc.edu  (o trucar-nos al 937398666).

Els serveis mínims són:

• Atenció a l’usuari per emergències (via telèfon i tiquets: https://esict.upc.edu).
  • Sistemes d’informació (només hostatge).
  • Servidors.
  • Xarxa (vinculat als edificis).

Podeu trobar tota la informació sobre els nostres serveis a la web de la UTGCT.

Aquest Nadal, desconnecta't de la UPC !

Sessió especial: Solidworks 2023

Des de començaments d'aquest curs, estem rebent molts tiquets demanant ajuda amb la instal·lació del Solidworks 2023 als equips personals dels estudiants. Per això hem pensat que podem fer una sessió especial on qualsevol estudiant que tingui problemes, pugui venir amb el seu portàtil.

Sessió especial: Solidworks 2023

El proper divendres, dia 29 de setembre, de 13 a 15h tenim reservada l'aula 0.12 del TR1.

Coses a tenir en compte abans de la sessió:

Retirada d'equips de comunicacions obsolets

Continuant amb la nostra política i sensibilització per l'estalvi energètic i el medi ambient, portem des de l'any 2022 fent una neteja de connexions de xarxa que durant un temps mínim de 6 mesos no s’han fet servir. Així, s'han desconnectat i retirat aquestes connexions en desús dels armaris de comunicacions. Això ens ha permès eliminar 6 equips de comunicacions que és l'equivalent a un total de 240 connexions.

Aquesta actuació ens ha permès fer una reducció de consum total de 7 KWh per dia, o el que és el mateix d'uns 2.555 KWh a l'any.

També es redueix el temps de manteniment i el cost associat a aquests equips, ja que al ser retirats estalviem el cost anual del seu manteniment.

Alhora que seguim amb les tasques d'optimització de recursos de xarxa, ara també estem iniciant la detecció de totes aquelles línies de telèfon inactives, per tal de donar-les de baixa (prèvia validació amb els seus responsables).

Doble factor d’autenticació per entrar als entorns de treball de Google

Com a mesura de ciberseguretat, a finals de maig caldrà fer servir el doble factor d'autenticació també per accedir als entorns de treball de Google, inclòs el correu electrònic. Aquest codi s'haurà d'introduir addicionalment a les credencials habituals. Et recomanem configurar i aplicar el doble factor al més aviat possible.

Com activar-lo als comptes personals(obriu en una finestra nova)

Pàgines