Només vols projectar un pdf a les aules de la ESEIAAT?

Per a aquells que volgueu la màxima rapidesa en tenir disponible una projecció en PDF a les aules docents,  disposeu d'un lector de PDF als equips de les aules docents sense que us valideu al sistema d'escriptoris i aplicacions virtuals amb usuari i contrasenya, tan bon punt ha arrencat l'equip si voleu passar un document en PDF tan sols heu d'accedir al menú (seleccionar el botó verd "start" de la cantonada esquerra inferior) i seleccioneu PDF Viewer, accedir a File->Open per a obrir el fitxer si heu introduït un USB Pendrive i obrir el fitxer pdf desitjat.

Ocupació aules informàtiques

Vols veure l'ocupació de les aules informàtiques en temps real?

Des de serveis informàtics posem en funcionament un nou mòdul a la intranet de l'ESEIAAT on podràs veure l'ocupació en temps real de totes les aules informàtiques de l'escola. A més també podràs veure si l'aula està lliure o ocupada per docència, exàmens o activitats especials.

A la intranet de l'escola trobaràs un nou link al bloc esquerre d'Aules informàtiques amb el nom: 'Ocupació aules informàtiques'.
Dins d'aquesta opció hi ha dues pentanyes, una per veure l'ocupació d'una aula i una altre per veure un resum de l'ocupació de totes les aules informàtiques de l'escola.
En breu també es mostrarà aquesta segona vista general de l'ocupació de totes les aules informàtiques de l'escola a les pantalles informatives dels vestíbuls dels edificis TR1 i TR5.

Esperem que us sigui útil aquesta nova funcionalitat.

El MOOC sobre el llenguatge de l’enginyeria: premi UPC a la Qualitat en la Docència

A l’edició d’enguany del Premi UPC de Qualitat en la docència, el jurat ha guardonat la implantació de dos projectes docents innovadors en la modalitat d’iniciativa docent. Una és el MOOC (per Massive Online Open Courses) ‘El lenguaje de la ingeniería’, elaborat per professorat de l’Escola Superior d’Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa (ESEIAAT) i de l’Escola de Camins de Barcelona (ETSECCPB).

T'expliquem en què hem treballat l'any 2017

A mode de breu memòria anual, amb aquest article voldriem explicar-vos en què hem treballat des dels SICT durant l'any 2017.

El gruix de la nostra feina se l'emporta el dia-a-dia de l'administració dels serveis del catàleg, i l'atenció a consultes i incidències d'usuari. Al final de l'article podeu trobar informació sobre el catàleg i els principals indicadors de servei. Però més enllà d'aquesta administració diària dels serveis, hem de fer accions de millora.

Principals actuacions dutes a terme durant l'any 2017:

Aquestes actuacions responen a la necessitat d’actualització i millora d’infraestructures i equipaments (servidors, cabines de discos, estacions, aules i xarxa), seguretat, suport a la docència i recerca, desenvolupament de nous aplicatius i funcionalitats per millorar el nivell de servei, i noves tecnologies.

Pàgines